عزیزمی

ساخت وبلاگ

روغن هاي تخصصي ماساژ

wl3j_m5.jpg

امروزه طرفداران استفاده از روغن هاي گياهي در سراسر دنيا بيشتر شده و بسياري از افراد از اين روغن ها به جاي روغن هاي حيواني و روغن هاي نباتي در رژيم غذايي خود استفاده مي کنند. اين گونه روغن ها کاربردهاي ديگري نيز دارد و برخي از افراد نيز به خاطر خاصيت هاي دارويي و درماني که دارند، به سراغ اين روغن ها مي روند. همچنين مي توان از اين روغن ها به عنوان روغن ماساژ استفاده کرد. در اين مطلب مي خواهيم به معرفي چند مورد از روغن هاي گياهي شناخته شده که در گروه روغن هاي تخصصي ماساژ قرار مي گيرند بپردازيم و ويژگي ها و خواص هر يک را بررسي کنيم.

روغن سبوس برنج

روغن سبوس برنج که از پوسته سخت بيروني (سبوس) برنج قهوه‌ اي تهيه مي شود، طعم ملايمي داشته و چون به شکل مکانيکي تصفيه مي شود، ويتامين ها و مواد معدني مغذي خود را حفظ مي کند. اين ماده سرشار از چربي هاي سالم بوده و منبع غني آنتي اسيدان هاي قوي مانند گاما اوريزانول، توکوفرول‌ ها، توکوترينول‌ ها، فيتواسترول‌ ها، پلي‌ فنول ‌ها و اسکوالن محسوب مي شود. همچنين ويتامين E بالايي داشته و حاوي ريز مغذي هاي ديگري است که در مبارزه با راديکال‌ هاي آزاد و مقابله با اثرات پيري موثر واقع مي شوند. از روغن سبوس در مواد غذايي مختلفي چون انواع چاشني ها و سس هاي سالاد و طعم دهنده هاي غذايي ديگر استفاده مي شود. از آن جايي که اين ماده نقطه جوش بالايي دارد، مي توان از آن در تهيه غذاهايي که نياز به سرخ شدن يا پختن در درجه حرارت بالا را دارند نيز استفاده کرد. روغن سبوس برنج را مي توان يک جايگزين مناسب براي روغن‌هاي هيدروژنه حاوي چربي ترانس دانست. از ديگر مزيت هاي اين روغن مي توان به تاثير آن در کاهش کلسترول خون اشاره کرد. دليل خريد روغن سبوس برنج را مي توان کاربردهاي گسترده آن در آشپزي، لوازم آرايشي، شيريني ‌پزي، واکس ‌هاي کفش و ... دانست.

روغن هسته انار

يکي از ميوه هاي خوش مزه که خاصيت هاي زيادي دارد، انار است. به غير از خواصي که خود ميوه انار دارد، از هسته آن نيز روغني گرفته مي شود که جنبه دارويي و درماني دارد. اين روغن حاوي آنتي اکسيدان، ويتامين هايي چون ويتامين K، B1، B2 و  C بوده و داراي ترکيبات پلي‌ فنيک محافظتي مانند اسيد پانونيکيک، فلاونوئيدها، آنتوسيانيدين و تانن‌ ها مي باشد. همچنين اسيدهاي چربي چون اسيد لينولئني کنژوگه و اسيد اولئيک داشته که به حفظ سلامت پوست بسيار کمک کرده و از غشاي پوست محافظت مي کند. افراد زيادي به دليل خواص زياد و فوق العاده اي که اين ماده دارد، به سراغ خريد روغن هسته انار مي روند که برخي از اين خواص به شرح ذيل است: آنتي ‌اکسيدان، ضد التهابي، نفروپاتيک، هپاتواستروئيد، ضد عفوني‌کننده، ضد سرطان، افزايش سيستم ايمني بدن، افزايش متابوليسم کربوهيدرات و کاهش مقاومت به انسولين. از روغن هسته انار بيشتر در ساخت صابون، روغن‌ هاي ماساژ، محصولات مراقبت از پوست و ساير محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرايشي استفاده مي شود.

روغن هسته انگور

يکي ديگر از روغن هاي گياهي که بسيار پر کاربرد بوده و مزيت هاي زيادي دارد، روغن هسته انگور مي باشد؛ اين روغن همان طور که از نام ان پيدا است از هسته انگور فشرده گرفته شده و خاصيت ضد التهابي، ضد ميکروبي و ضد اکسيد کننده دارد. همچنين منبع سرشاري از پروانتوسيانيدين بوده که يک آنتي اکسيدان قوي به شمار مي آيد. از ديگر مواد مغذي و مفيدي که اين روغن دارد مي توان به فلاونوئيد، بتاکاروتن، ويتامين C و ويتامين E اشاره کرد. روغن هسته انگور به جلوگيري از ابتلا به سرطان خون و بيماري هاي قلبي و عروقي کمک کرده و در تنظيم قند خون نيز موثر است. همچنين داراي بافت سبکي است که به راحتي توسط پوست جذب مي شود و به نرم و مرطوب شدن پوست کمک مي کند. همچنين به دليل داشتن اسيدهاي چرب اشباع نشده مي تواند براي افراد مبتلا به ديابت و نيز کساني که مي خواهند از روغن هاي سالم تري استفاده کرده و رژيم غذايي سلامتي داشته باشند، بسيار مناسب است. شما مي توانيد براي خريد روغن هسته انگور به سايت شرکت پيشگامان شيمي که يکي از بزرگ ترين شرکت هاي واردکننده مواد اوليه و محصولات شيميايي بوده که روغن هسته انگور را در گالن هاي 10 ليتري و 20 ليتري به فروش مي رساند.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم، روغني زرد و نارنجي رنگ بوده که يک روغن ارزشمند براي پوست، مو و ناخن محسوب مي شود. اين روغن سرشار از اسيد لينولئيک و ويتامين  Eبوده و اسيدهاي چرب ضروري و سالم را نيز دارا مي باشد. بنابراين به محافظت از پوست در برابر آب و هواي سرد کمک کرده و سلامت پوست را تامين مي کند. همچنين به دليل آنتي اکسيدان هايي که دارد، به عنوان روغن مخصوص ماساژ استفاده شده و همچنين مي توان از آن در تهيه محصولات آرايشي و بهداشتي، مکمل هاي مراقبت پوست و مو و ناخن، صابون، شامپو، لوسيون‌ هاي ضد آفتاب، کرم مرطوب‌کننده، محصولات ضد پيري و کرم پا استفاده کرد. اين روغن به ترميم بافت ها، تنظيم سيستم عصبي، جلوگيري از نقص در تولد، جلوگيري از مشکلات پوستي، مبارزه با انباشت چربي و بهبود سلامت کمک کرده و به دليل وجود آنتي اکسيدان خاصيت ضد پيري دارد. همين ويژگي هاي مهم سبب شده خريد روغن جوانه گندم روز به روز افزايش يافته و افراد زيادي خواهان مصرف اين روغن شوند.

 

 

عزیزمی...
ما را در سایت عزیزمی دنبال می کنید

برچسب : روغن,های,تخصصی,ماساژ, نویسنده : sana azizami بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 16:23

آشنايي با اصطلاحات بازي بلک جک

بيمه
هنگامي که کارت رو به رو فروشنده آيس باشد ، هر يک از بازيکنان مي توانند شرط بندي کنند که حداکثر نيمي از شرط اصلي باشد که کارت رو به پايين فروشنده يک کارت ده است و بنابراين يک بلک جک براي خانه است.

پس از قرار دادن همه شرط هاي جانبي ، فروشنده کارت حفره را نگاه مي کند. اگر اين يک کارت ده تايي باشد ، مشخص مي شود و آن دسته از بازيکناني که شرط بندي بيمه کرده اند برنده مي شوند و دو برابر مقدار نيمه شرط خود را دريافت مي کنند - بازدهي 2 بر 1. مطمئناً وقتي يک بلک جک براي فروشنده اتفاق مي افتد ، بازي تمام مي شود و شرط بندي اصلي بازيکنان جمع مي شود - مگر اينکه بازيکني هم بلک جک داشته باشد ، در اين صورت ايستادگي است.

بيمه هميشه پيشنهاد خوبي براي بازيکن نيست ، مگر اينکه کاملاً مطمئن باشد که تعداد ده کارت غيرمعمول زيادي باقي مانده است.

توافق
شرط يک بار پرداخت و جمع آوري شده هرگز پس داده نمي شود. بنابراين ، يک مزيت اصلي براي فروشنده اين است که بازيکن اول کار مي کند. اگر بازيکن رکاب بزند ، آنها قبلاً شرط خود را از دست داده اند ، حتي اگر فروشنده هم رد شود.

اگر فروشنده بيش از 21 شود ، فروشنده به هر بازيکني که مبلغ شرط آن بازيکن را تحمل کرده پرداخت مي کند. اگر فروشنده 21 يا کمتر باشد ، فروشنده شرط هر بازيکني را که مجموع کل بيشتري داشته باشد (بيشتر از 21) نمي پردازد و شرط هر بازيکني را که جمع کمتري دارد ، جمع مي کند.bicyclecards

اگر ايستادگي وجود داشته باشد (بازيکني که کل فروش آن با فروشنده يکسان است) ، هيچ تراشه اي پرداخت يا جمع نمي شود.

تجديد نيرو
وقتي شرط هر بازيکن تسويه شد ، دلال در کارت هاي آن بازيکن جمع مي شود و آنها را در سمت راست و در مقابل يک سپر پلاستيکي L شکل قرار مي دهد. فروشنده تا زمان رسيدن به کارت پلاستيکي درج ، از کفش معامله خود را ادامه مي دهد ، که نشان مي دهد زمان نوسازي است.

هنگامي که آن دور از بازي تمام شد ، فروشنده همه کارت ها را بهم مي ريزد ، آنها را براي برش آماده مي کند ، کارت ها را در کفش قرار مي دهد ، و بازي ادامه مي يابد.

استراتژي اساسي
تاکتيک هاي برنده شدن در Blackjack ايجاب مي کند که بازيکن هر دست خود را به روش بهينه بازي کند ، و چنين استراتژي هميشه حساب فروشنده را در نظر مي گيرد.

وقتي کارت فروش خوب است ، به عنوان مثال يک کارت 7 ، 8 ، 9 ، 10 کارته يا ace ، بازيکن نبايد نقاشي را متوقف کند تا به 17 يا بيشتر برسد. هنگامي که کارت فروشنده يک عدد ضعيف ، 4 ، 5 يا 6 است ، بازيکن بايد به محض اينکه در مجموع 12 يا بيشتر شود ، طراحي خود را متوقف کند. در اينجا استراتژي اين است که هرگز احتمال سست شدن کارت وجود ندارد.

آرزو با اين نگهداري ضعيف اين است که اجازه دهيد فروشنده ضربه بزند و اميدوارم از 21 عبور کند. سرانجام ، وقتي کارت فروشنده يک عدد منصفانه است ، 2 يا 3 ، بازيکن بايد با 13 يا بالاتر متوقف شود.

با يک دست نرم ، استراتژي کلي اين است که به ضربه بزنيد تا حداقل 18 برسد. بنابراين ، با يک آس و شش (7 يا 17) ، بازيکن در 17 متوقف نمي شود ، اما ضربه مي زند.

استراتژي اصلي دو برابر کردن به شرح زير است: با جمع 11 ، بازيکن هميشه بايد دو برابر شود. در کل 10 ، او بايد دو برابر شود مگر اينکه دلال يک کارت ده يا يک آس را نشان دهد. در مجموع 9 بازيکن فقط در صورت عادلانه يا ضعيف بودن کارت فروشنده بايد دو برابر کند (2 تا 6).

براي تقسيم ، بازيکن بايد هميشه يک جفت آيس يا 8 را تقسيم کند. ده کارت يکسان نبايد تقسيم شود و همچنين نبايد يک جفت 5 تايي تقسيم شود ، زيرا دو 5 در مجموع 10 عدد است ، که مي تواند در دو برابر شدن به طور موثرتري استفاده شود. يک جفت 4 هم نبايد تقسيم شود ، زيرا در مجموع 8 عدد خوبي است که مي توان به آن رساند. به طور کلي ، 2s ، 3s يا 7s قابل تقسيم هستند ، مگر اينکه فروشنده داراي 8 ، 9 ، ده کارت يا ace باشد. سرانجام ، 6s نبايد تقسيم شود ، مگر اينکه کارت فروشنده ضعيف باشد (2 تا 6).

منبع : rayanmusic

 

عزیزمی...
ما را در سایت عزیزمی دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,اصطلاحات,بازی,بلک,جک, نویسنده : sana azizami بازدید : 160 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 21:27

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

عزیزمی...
ما را در سایت عزیزمی دنبال می کنید

برچسب : مدیر,تز,مشاوره,پایان,نامه, نویسنده : sana azizami بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:54

Interior Designers Make Homes Beautiful To Live In

 

The professionalism of an interior designer would reflect within the handiwork. Irrespective of whether a home has ten bedrooms, or an eight hundred square feet apartment, it could get tricky while creating a comprehensive look that may represent a specific style. The expertise of an enclosed designer is far asked for as only the inside designer's expertise would be instrumental in translating and filtering the likes and dislikes of their clients into a glance and feel that's suitable for a selected space.
If advice is sought on a gamut of aspects of interior decoration from how an area will be used effectively or whether rearranging pieces of existing fuiture should suffice or how the inside of a brand new home must be decorated to what variety of fuishings and decor would be suitable, professional home designers and interior designers are adept at providing the proper solution and so should be consulted.
Good home decorators would be ready to sharpen a specific motif or style to some extent which might reflect the essence, while choosing a layout that works and appears and feels natural. Interior design companies are flexible in terms of their involvement in client projects as they're guided by what the client needs. Most clients hiring an interior decorator, people who remodel specifically, know what form of products to use to form a space visually appealing.
More often than not clients would urge that interior designers use in-house products. The exception to the norm would be when the house is bought or built recently. The designer would then must begin fresh. An interior designer would know the precise needs of the client including rooms that require to be arranged, lay tiles, choose carpet and colors, and having the ability to locate fuiture complementing all of it.
Occasionally that may mean recruiting other interior decorators that might assist in creating the last word take care of renovation. Professionals who complement what the inside designer does include architects and building designers, general contractors, home builders, custom-design firms and last but not the smallest amount, photographers.
Thorough research should be conducted before meeting an interior decorator. Optimum and effective utilization of space should be of prime consideration. Three things must be ascertained. Firstly, the extent of assistance, guidance, suggestion or advice needed from interior decorators. Secondly, the aspects of interior decoration that's mandatory and at last, the scope of interior decoration that may actually be achieved with a limited budget. With of these factors taken into consideration, services of an interior designer could add up in no time.
Therefore it'd be prudent to being frank and honest with a prospective design firm or a freelancer at the outset. An inteal decorator must be chosen that might conform to a specific style. Browsing portfolios of varied specialist firms would be of help choose on whether or not one would want to measure during a similar house. If a house looks beautiful in an exceedingly picture doesn't necessarily mean that one would be comfortable living during a similar house. Hence as they are saying, the proof of the pudding is within the eating.

 

عزیزمی...
ما را در سایت عزیزمی دنبال می کنید

برچسب : Interior,Designers,Make,Homes,Beautiful,To,Live,In, نویسنده : sana azizami بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:38

به من اين گونه بياموزيد

10 نکته‌ي مهم که کودک درخودمانده مي‌خواهد شما بدانيد

 

مولف: الن ناتبام

مترجمان: مرجان حسني راد - نرگس رحماني - مريم ناظمي - مصطفي تبريزي

-------------------------------------------------------------------

فهرست مطالب :

  • درباره‌ي اين کتاب
  • مقدمه
  • ده نکته‌ي مهم که کودک درخودمانده مي‌خواهد شما بدانيد
  • فصل اول: يادگيري مانند يک چرخه است
  • فصل دوم: ما يک گروه هستيم
  • فصل سوم: من به گونه‌اي متفاوت فکر مي‌کنم 
  • فصل چهارم: رفتار، شيوه‌اي براي برقراري ارتباط است...
  • فصل پنجم: برقراي ارتباط به شيوه‌اي کاربردي 
  • فصل ششم: به من به عنوان يک کل بنگريد...
  • فصل هفتم: بسيار کنجکاو باشيد
  • فصل هشتم: آيا مي‌توانم به شما اعتماد کنم؟
  • فصل نهم: مرا باور داشته باشيد
  • فصل دهم: به من ماهي‌گيري بياموزيد

-------------------------------------------------------------------

درباره کتاب :

     

    کتاب حاضر از زبان يک کودک درخودمانده که براي پرورش فرزندش، خود به مربي اصلي او بدل گشته، نوشته شده است. نويسنده‌ي کتاب براي دستيابي به دانش عميق و تجارب کاربردي در زمينه‌ي پرورش کودکان درخودمانده، تلاش بسياري به خرج داده و اکنون نتايج يافته‌هايش را به زباني خودماني و در عين حال علمي و کاربردي با خواننده‌ي کتاب در ميان مي گذارد. پيام اصلي کتاب اين است که نبايد اين کودکان را دست‌کم گرفت، زيرا درخودماندگي کودک به تنهايي نمي‌تواند مانع پيشرفت و دستيابي او به موفقيت‌هايي هم‌تراز با کودکان عادي شود و در صورت هماهنگي شيوه‌هاي آموزشي با ويژگي‌هاي خاص کودکان درخودمانده، آن‌ها مي‌توانند به جايگاه شايسته‌ي خود در اجتماع دست يابند.

     

    عزیزمی...
    ما را در سایت عزیزمی دنبال می کنید

    برچسب : به,من,این,گونه,بیاموزید, نویسنده : sana azizami بازدید : 155 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 13:39